söndag 11 november 2007

Smält chocklad

Buttplugg


Jag har precis som en påkommen politiker med smält Toblerone mellan skinkorna tagit en time-out. Nu är jag tillbaka. Under tiden som gått har jag gjort följande: Skurit loss navelsträngen till en otäck last vars ända egentliga syfte är att skramla ihop till en alldeles för stor båt någon gråhårig styrelseledamot efter grundstötning kommer få bärga, istället för att köra, till Marstrand. Bättre laster finns det gott om. Själv sticker jag nålar genom förhuden vilket skänker disciplinens gåva och är gratis.

Det andra jag tagit mig för är en tillfällig flytt. Jag bor nu hos Herr Ojoj, hans vidriga hundar och hans ännu vidriga katter. Det har med andra ord varit en vecka med abstinens, piss, skit och spya. Hur bäst redovisa denna resa lika meningslös som målet? Naturligtvis i termer denna retarderade kull begriper. I höstlovsform alltså.

Inga kommentarer: