fredag 2 november 2007

Petting

Halloj? Dra åt helvete!


Klockan 10:00 ska jag lägga mig ner på schäslongen och ljuga friskt. Det var egentligen vår mening att träffas igår men en visit på Kungsholmen hade tillfälligt brutit mitt självförtroende och segersvit. Eftersom jag inte hört något från Ekorren planerar jag ringa senare på dagen och se om de bedrövliga suggorna har svalt sin ynkliga stolthet och rädsla. Jag kan inte begripa hur satans lång tid det kan ta för deras brunsåsiga velour-intellekt att inse vad ett hjältedåd verkligen är. Psykologfittan måste bearbetas och det känns som jag sålt smöret och får suga kuk för att få tillbaka pengarna när jag stänker Aqua Vera på min nyrakade pung.

Igår blev jag så bedrövad över min egen prostitution och rövslickeri att jag slog en hammare på stortån fyra gånger. Smärtan och dagens i-landsproblem att få plats med vänster fot i en sko utan att yla som en skinnflådd gris påminner mig om att näsan eventuellt måste bli ännu brunare, men det är ett rimligt offer för det stora hela. Ett rimligt offer för ett syfte betydligt större än mitt själv eller min tå.

I ryggsäcken har jag packat ner tre PET-flaskor sparat urin för lite underhållning och teambuilding med mitt söndersmulade ego.

Inga kommentarer: