fredag 23 november 2007

En mycket ond reptil

Bråkmakare sedan dag 1


Jag avskyr min penis. Denna ondskefullt lömska orm som driver mig till underarmsgymnastik och gör mina lakan krispigare än Leksands brungräddade. Jag borde skära av den men har inte modet utan drivs till trekanten där livet börjar och kroppen delar sig. Ormen sprider rykten om en fuktig varm liten gömma där smärta och vardagens tortyr försvinner som utandningsånga en vinterdag. In och ut, in och ut. Jag kan inte sova längre. Jag absorberas av mina drifter. Håller på att förlora mitt förstånd. Min förhud är röd och svullen av desperationens masturbation men penis är fortfarande omättligt hungrig. Den lömska ormen vill ha något jag inte kan ge den och driver mig mot branten. Jag orkar snart inte mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gör som flertalet av oss människor: Hitta en kvinna!