torsdag 15 november 2007

Kära annonsmånglare

From: Theresias Lidbom (theresias.lidbom@hotmail.com)
Sent: Thursday, November 15, 2007 11:34:54 AM
To: David Oscarsson (david.oscarsson@adoperator.com)

Hej David.

Nej det här fungerar inte. Annonserna är fruktansvärt tråkiga. Jag vill ha penispumpar, sylar i titan, handbojor, ansiktskräm av rutten fisk. Jag vill ha fyrfärg, flygande bröst och epileptiska anfall. Den enda annonsen som dög var den där underklädesbutiken men till min besvikelse var allt som såldes inte använt.

Se så, ordna det nu!

Theresias

4 kommentarer:

Anonym sa...

SVAR: Jasså det tycker du ;) Men jag ska tala om för dig att jag gav inte upp så nu är jag klar! Ha en toppen dag tjejen!

Theresias Lidbom sa...

Det gick säkert åt helvete. Gör om.

Anonym sa...

Nä, jag håller med Miss Seventeen. Ingen kan påstå sig vara så manlig och ha sådan stor spermaproduktion utan att ha något att dölja.

Som tex att "han" egentligen är sittkissare.

Eller sängvätare. Kankse både och.

Anonym sa...

Fråga: hur mycket värde tror du dig tappa om du skulle bli av med din ...