fredag 19 oktober 2007

Stockholm till Verkligheten - Smärtlindring Royal

- Och sedan flög det tyngdlöst bajs i hela cockpit!


En fruktansvärd morgon. Utanför köksfönstret cirkulerar tamgamar redo att sätta näbbar och klor i allt som är vackert och oskyldigt. Över hela Stockholm väntar föräldrar på att bli av med sina barn till pastellfärgade kollektiv.

Två saker tröstar. Att det går åt helvete och ett tidningsurklipp sparat från förr. För speciellt plågsamma mornar har jag en liten låda med smärtlindring i form av olika tidningsurklipp. Vem skulle jag välja denna morgon? Lasse Berhagen det aset, eller kanske Bolimompa Björne? NEJ! När livet är som värst gäller det att sparka hårdast. Kronfittan Victoria från något besök på en hembygdförening.

Jag tejpade fast halvsidesbilden på köksbordet. Prinsessfittan såg ovanligt dum ut. Fånigt avskyvärt leende och hål i huvudet. Lite kaviar som lubrikant och en hårt snodd gummisnodd runt sädsäcken. Dubbelhandsgrepp och så tänka på Madeleine sodomerad och bakbunden. Det krävs disciplin i extasens ögonblick men denna morgon gick det över förväntan. Victoria blev från huvud längs hela byxdressen till fötterna täck i det ångande kladdet. Det luktade pappermassa och kaviar. Innan penis slaknade helt vispade jag mitt trötta ollon i Victorias ansikte. Först medsols sedan motsols tills hennes ansikte endast var en cirkulär sörja av trycksvärta, sperma och kaviar.

Av utmattning spydde jag blod och havregryn i vasken. Sedan kom lugnet. Tillräckligt dövad för att ta sig an både tamgamar och barn. Jag låter den utrivna halvsidan ligga kvar och torka in. Ska rama in den senare ikväll och eventuellt, för ett par månadslöner, sälja skiten till någon godtrogen konstsamlare.

Inga kommentarer: