torsdag 18 oktober 2007

Kvinnohat 2.0

Ännu en jävla Lemur


Det har uppstått en prekär situation. Jag har utav vissa instabila individer blivit kontaktad och utfrågad vilket ställer min person i ett onödigt ljus. Jag har inget emot ljuset men det är som sagt onödigt. Behöver västvärldens favorithomosexuell Jesus verkligen höra att han är "gud"?

En fråga som återkommer är min avsky för kvinnor. Det stämmer alldeles utmärkt. Jag tycker mycket illa om kvinnor och har många gånger funderat på att skära av mig penis. Jag hatar även män. Men penis ställer till det och ökar min irritation. Ändtarm kan jag avstå ifrån, vagina är svårare. Jag hatar det och dras till det. Jag spyr på det och längtar till det. Det är en plågsam kamp. Min avsky finner inga gränser.

Senast i helgen ingick jag i sexuellt umgänge, en kväll som urartade och på ett lysande sätt beskriver problematiken. Den rara historien kan skådas imorgon.

Inga kommentarer: