måndag 4 juni 2007

Veckans minst sämsta dag

Alla veckans dagar är en tortyr i olika skalor. Nöjdhet är exklusivitet för idioter tillfälligt injecerade med sol eller senaste nytt om ett biologiskt missfoster till tv-kändis som naturen borde borde spolat ur den feta horan som, mot varje genetisk princip, hade mage att låta sig fyllas med kåtsaft. Tyvärr händer inte det och tyvärr befolkas världen av en majoritet idioter. Därför är måndagar en liten men ändock välkommen välsignelse. Dumglada idiotansikten som struttar omkring på helgerna påtända av "livet" och alkopops ser på måndagar ut som visset ogräs. Det skänker mig en viss tillfredställelse att se dessa molokna förolämpningar till mänskligheten slokandes släpa sig fram mot något arbete de inte vill ha.

Jag avskyr dom verkligen. Varenda fiber i min kropp hatar dessa människor. Jag skulle kunna gå med i Al-Qaida bara för att spränga denna vidriga fläskmassa i luften. Det som hindrar mig är att Al-Qaida är en bunt idioter. Rövknullande jävla ynkligar som suger Mohammedkuk dagarna i ända.

Dra åt helvete allihop!


Ett litet p.s. Den idiot som gjorde misstaget att hjälpa mig få upp min blogg har upplyst mig om att till förvåning fått en kommentar till ett tidigare så kallad inlägg. Något jävla dynghomo började tjafsa om att philharmoniker stavas filharmoniker. Han (för jag antar att det är en han, kvinnor verkar mest vara sysselsatta med lika lön och se hur många pingisbollar dom kan stoppa upp i varandras slafsigt parfymerade fittor) kan dra åt helvete. Du är avfall och borde krypa tillbaka till det sopnedkast du kom från. Du är en fluga och jag är Gud.

Inga kommentarer: