lördag 2 juni 2007

Plågsam vår

Jamen helvete. Har åkt buss en del. En stank av fitta och mottagliga äggstockar som tränger genom tunnare tyger och sprids utav varmare vindar. Det är en plågsam vår. Mitt biologiska jag frustar och reagerar men det vore omoraliskt och eventuellt olagligt. Jag la handen på någon gymnasieelevs spänstiga köttiga lår förra sommaren. Helvete vilket liv det blev. Jag ville bara visa att jag gillade hennes fertila kropp. Efter tingsrätt och terapisnack, med någon jävla kärring som såg ut att behöva meter med kuk för att vakna till liv, så gör jag nog inte om det. Men det är svårt när bussen suger in en mindre konsertpublik med unga yppiga bröst som strålar likt lyktorna på en modernare bil. Så där sitter man och svettas och dras till varandra men det är fel. Gud och samhällets bojor har rått och hänsynslöst rånat oss på allt som ger värde till ett liv som går mot den svidande insikt som säger att allt är meningslöst men du måste fortsätta ändå.

Allt går åt helvete. Sex miljarder människor och fler blir det. Ska vi åtminstonde inte unna oss en rejäl jävla fest medan vi bränner arken vi seglar på?

Inga kommentarer: