fredag 15 juni 2007

Strindberg var en kuksugare

Idag var jag ledig. Det var skönt och jag kunde ägna mycket tid åt att klämma fast klädnypor i bröstvårtorna samt masturbera en hel del. Emellertid tog jag mig också tid att besöka Strindberg. August Strindberg för alla illiterära idioter. Blå tornet är hans bostad. Då en borg för avantgardism nu en grotta för en tjock kärring vars existens handlar om att vara exceptionellt fet och ha ett ihopfantaserat liv där hon runkar av kända gubbar som skrivit en rad eller två.

Jag spottade henne lätt i nacken när hon vände sig om för någon broschyr, bara för att få ur mig känslan av äckel hennes slafsiga vidrighet frammanade. Min saliv måste vara den bästa dna hon någonsin fått i närheten av hennes murkna kön.

När jag väl fått min biljett kunde jag fritt vandra i hans bostad. Naturligtvis ska man inte röra något men vilken fastlimmad tjockis skulle kunna hindra mig. Dagens skörd, några förstautgåvor av några skitpjäser av den jävla kuksugarn som trodde han var originell. Han var inget mer än ett skägg och en blick. Synd att att fanskapet inte lever så jag kunde dräpa honom med en telefonkabel. Nåväl. Dagens sådd blev en stor sats som jag under morgonens övningar samlat på mig. Riktigt tillrättalagt på herr Strindbergs kudde. Förstautgåvorna ska jag bränna vid humör.

Inga kommentarer: