tisdag 12 juni 2007

För vågat för Aftonbladet eller bara rosaskimmrande censur?

I min ambition att fånga fler maskar med mitt intelligenta brungula drag har jag lanserat denna blogg på Aftonbladet. Dom ruttna ludren tog bort föregående inlägg och motiverade censuren med någon om att det var stötande. Här är mitt svar som naturligtvis även finns hos det mediala horhuset.

"Inlägget Hur smakar en Golden Retriever? blev bortaget med motiveringen att det var stötande. Det hela var egentligen en ganska gullig historia om hur jag på min arbetsplats som barnpedagog och patriark lärde de små obetydliga ynglen en viktig lektion i hur man slaktar en hund och gör korv av den. Sensmoral: Livet är för jävligt. Sluta grina era förbannade småglin och ät korven.

Nu går det att läsa inlägget ändå. http://svartbasker.blogspot.com/

Uppenbarligen är denna blogsfär befolkad av halvidioter men mest helidioter. De lever i ett dåligt ihopfantiserat teknad film om ett homosexuellt vårtsvin och någon jävla apa. Jag finner mycket nöje när ni samtliga kravlar er fast i den trädgren som snart kommer brista.

Aftonbladet feta horiga mediala lekamen hjälper till, genom att ta bort mitt inlägg, att putsa på denna äckligt rosaskimmrande glasbubbla som ni andra feta köttbollar insisterar på att leva i.

Dra åt helvete! Allihop!"

Inga kommentarer: