söndag 10 juni 2007

Förtvivlade vrede

I min förtvivlade vrede har jag även introducerat min så kallade blogg på aftonbladets nätupplaga. Det är en brinnande svalka. Det finns så mycket idioter som genom sitt aggerande påstår att deras åsikt har ett existensberättigande. Det har dom inte. Inte alls. Men det är roligt att se deras förtvivlade försök.. Läs horornas kommentarer på http://blogg.aftonbladet.se/15055

"HEEEEJ! Jag skriver om mitt liv och mina funderingar! Alla mina föräldrar är döda och min kusin gillar getter på ett fult sätt. Heeeeeej det vill ni höra om.

Till en början var jag oerhört skeptisk. Vad är det här så kallade blogg? Men mer och mer växer min vrede. En sådan samling idioter fick man leta efter i den gamla tiden när en mobiltelefon inte var mobil. Nu är det open season. Idioter idioter överallt. Det är nästan för lätt. Skicka in hunden, rikta geväret mot skyn och tryck av.

Ni är flugor och jag finner mig perverst intresserad av att vara ett flugpapper. När ni väl fastnar dör ni. Långsamt. Precis som ni förtjänar. "

Inga kommentarer: