söndag 26 augusti 2007

Ungjävlar och en norrman



Tillbaka på arbetet i morgon. Uppfostringsanstalten Ekorren för små idioter som föräldrarna inte vill veta av förrän efter klockan 16. Hela situationen är olidlig och jag har kräkts sju gånger idag.

Igår träffade jag fejkpredikanten Runar Söörgard över en kopp kaffe. Jag har ingen aning om varför han envisas att umgås med mig. Jag tycker fruktansvärt illa om honom och påpekar det vart femte minut. Men jag låter honom hållas, det lilla aset, han kan under fördelaktiga väderförhållanden unerhålla en aning. Igår gjorde han ingen besviken när han fläkte upp ett tjugotal fotografier på cafébordet. På ett par sekunder fick jag en underbar känsla när Runar med sin hemliga skinande iver berättade och visade exakt hur många knytnävar Tilde De Paula får upp i sina kroppsöppningar. Jag blev mycket imponerad att han med sin skenhelighet och ljusa uppsyn faktiskt fått tillåtelse att fota denna tillställning. Hon såg glad ut, eller så glad man kan se ut med en knytnäve i munnen och en i röven.
- Vad tycker du?, sa han lungt, dämpat och med ett ansikte som sken så mycket att han kunde vara radioaktiv.
- Inte illa ditt lilla as, svarade jag och pekade på en bild där Runar med sina bögiga armar förvandlade Tilde till en slags köttig målbur för fotbollar.
- Kan man retuschera bort ditt äckliga anlete så behåller jag ett par.

Nu hade jag tröttnat. Så jag rafsade åt mig några bilder för arkivet och gav Runar en örfil. Han såg ledsen ut och jag förklarade att han är fullständigt patetisk och utbytbar.

Väl hemma började jag fundera medan jag onanerade med dubbelhandsgreppet. Jag var ofokuserad och gummmisnoddarna runt kulsäcken satt väl inte tillräckligt hårt åt. Hur kan det komma sig att kvinnor är sådana fulländade masochister? Jag blev avundsjuk när jag bläddrade mellan bilderna på Tilde med en eller två nävar predikant uppstoppade i könet. Kvinnor ska ha upp till tolv gånger så många känselceller i huden ändå envisas de med att spricka från fitta till rövhål varje gång de föder barn. Jag kom att tänka på en katts penis som är full av hullingar. Därför skriker honkatten så mycket när hankatten drar ut. Finns det ett samband? Och hur mycket kan man plåga en kvinna innan hon ger upp. Jag tänker ta reda på det.

Inga kommentarer: