söndag 23 december 2007

Hjälp

Jul, jul, strålande jul


Livet är ingenting jag kan rekommendera till någon. Jag har fått nog. Jag mår så illa så illa. Tävlingar och stafetter. Ingenting spelar längre någon roll. Varje konsumerad vara är ett spadtag. Det ska bli skönt. Att slippa det hela. Lögner och längtan. Ihopfantiserade avsugningar. Orgasmerna som uteblev. All källsortering som inte lönade sig. Nu är det över. Jag vill dra lögnens täcke över mitt svullna huvud.

Igår försökte jag kväva mig själv med mitt eget kön men jag var fortfarande inte tillräckligt vig. Så mycket tid. Min bittra sperma är på väg att försvinna. Dödad av regeringen och livet. Nu är allt på väg att försvinna? Vilken är den sista fitta jag kommer att drömma om? Som jag kommer att se innan jag bäddat sängen och innan jag har tappat min halverektion för sista gången? Det kan vara din.

6 kommentarer:

Jonka sa...

please come again?

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Anonym sa...

Helvete.. Har du gått och dött eller?

Anonym sa...

Oj, du verkar ha ett dåligt spamfilter. Alternativt en väldigt hängiven Italiensk beundrare. Översatt blir det hur som helst nåt i stil med: "Dra tummen ur arslet, och använd den till att sätta på PC:n och börja blogga igen. Man kommer ingenstans genom att bara sniffa lite och sedan stoppa tillbaks tummen, bajs som bajs som bajs, liksom."

Anonym sa...

Ja för fan var är du!

Anonym sa...

"Kom till mig så ska jag ge vila åt alla er som arbetar hårt och stapplar under tunga bördor.

Gå in under mina villkor och låt mig undervisa er! Jag är mild och ödmjuk. Hos mig finner ni det som ger ert liv ro och vila, och jag tvingar inga tunga bördor på er.

Det var något som Jesus sa! Det går att lita på! Be till honom. Han hör dig! Han förlåter! Han lever, Han är inte död som många säger. Han ser dig! Välkommen hem!