fredag 6 juli 2007

Näthat –ingenting för fittor

Under tiden som varit och sedan min egen lysande lansering av denna så kallade blogg har jag undersökt det nätverk som kallas Internet. Internet är en sammankoppling av fullidioter som sitter på lite olika platser i världen. Idioterna får sedan kontakt med varandra. De utbyter idiotiska åsikter, idioter i mellan och blir rikligt fuktiga av flottig iver när två idioter finner att de har likadana idiotiska åsikter. Internet fungerar allstå som en valideringsmaskin för människor som innan teknikrevolutionen endast skulle (rättmätigt och sant) ses som idioter utav omgivningen och av sig själva.

Nu helt plötsligt på grund av att Idiot A delar idiotisk åsikt/perversion med Idiot B (och att det med nätverkets hjälp hittat varandra) så uppfattar de sig själva inte längre som idioter. Det här är naturligtvis en missgärning eftersom de råttor som kravlatt sig upp ur civilisationens avloppsbrunn fortfarande stinker avföring och rutten sill. Det spelar ingen roll hur mycket de vidriga asen till gnagara putsar varandras pälsar, de kommer fortfarande lukta ofattbart illa.

Med stort självförtroende och brinnande avsky försökte jag sprida lite ljus över denna idioternas masskopulation. Men blogg.aftonbladet.se klarade inte ifrågasättandet av ormgropen och slängde fräckt ut mig, motiverat med något obegripligt dravell att jag varit kränkande mot någon som uppenbarligen förtjänade det.

Efteråt när jag återvände som vilken anonym internetbrukare som helst så upptäckte jag begreppet näthat. Framför allt kvinnor eller mer rättvist gnällfittor klagade på många så kallade “kränkande” kommentarer till sina inlägg. De kände sig orättvist behandlade och med sina sulkande små kisstoffsar sökte de tröst hos varandra. (Idiot A, Idiot B, exempel ovan.)

Ett praktexempel är en ko med uppenbara medicinska problem (på tok för lite Lithium) som först spiller ut detaljer om hennes bedrövliga och oviktiga liv med en prosa som vilken normalbegåvad Chimpans som helst skulle trumfa och sedan har mage att bli överraskad när vissa individer kallar henne idiot.

En läkaren bör upplysa patienten när patienten ska dö av analcancer och likväl bör idioter få veta att de är idioter. Så alla ni små kor som går och slänger med era saggiga ljuver och viftar bort flugor från er nedkissade prosa. Jag tycker så fruktansvärt illa om er att jag mår illa. Så ta min hand, nu går vi härifrån och ni lämnar den här ickevärlden som era slafsiga livmodrar till hjärnor självbevisat inte klarar av. Dra ur kontakten och DRA ÅT HELVETE!

Inga kommentarer: